" Palīdzība un padomi

Palīdzība un padomi

Šī sadaļa ir sagatavota, lai atbildētu uz jautājumiem par sūtījumu nosūtīšanu, nosacījumiem, atbildību un iepakošanu.


Sadalījums pa zonām

Rīga un Rīgas reģions tiek iedalīts 5 zonās.

Karte ar zonām:

Lai apskatītu pilnekrāna karti, klikšķiniet uz attēla.
Kurjers Kurjerpasts Nosutit pacinu Kurjeru pakalpojumi Steidzama piegade Kravu parvadajumi City Express

* 5. zonā ietilpst tādas apdzīvotas vietas kā: Jūrmala (Majori līdz Kauguri), Dzilnuciems, Sēbruciems, Spuņciems, Olaine, Jaunolaine, Carnikava, Garkalne, Silakrogs, Zaķumuiža, Mucenieki, Cekule.


 Latvija: sadalīta Latvijas pilsētas un pārējā Latvijas teritorija

Pie lielākajām pilsētām ietilpst Aizkraukle, Alūksne, Balvi, Bauska, Cēsis, Daugavpils, Dobele, Gulbene, Jelgava, Jēkabpils, Krāslava, Kuldīga, Liepāja, Limbaži, Ludza, Madona, Ogre, Preiļi, Rēzekne, Saldus, Talsi, Tukums, Valka, Valmiera, Ventspils.


 Pasūtīšana
Pasūtījumus var veikt:

1)     pa telefonu  67 27 81 27

2)     rakstot uz Šī e-pasta adrese ir aizsargāta no mēstuļu robotiem. Pārlūkprogrammai ir jābūt ieslēgtam JavaScript atbalstam, lai varētu to apskatīt.

3)     piesakot pasūtījumu online izmantojot e-pieteikuma formu (tikai klientiem, kuri noslēguši sadarbības līgumu)


 Samaksa

Mēs piedāvājam noslēgt līgumu un saņemt rēķinu par City Express pakalpojumiem vienu reizi mēnesī vai norēķināties skaidrā naudā sūtījuma nodošanas vai saņemšanas brīdī (saņemšanas brīdī iespējams norēķināties tikai Rīgas teritorijā).

Ja Jūs vēl neesat mūsu pastāvīgais klients, aizpildiet garantijas vēstules formu un mēs Jums nosūtīsim rēķinu par izvēlēto pakalpojumu.  


Sūtījumu iepakošanas noteikumi

Katram objektam ir jābūt atbilstoši iepakotam drošai transportēšanai, ņemot vērā transportēšanas specifiku. Sūtījuma droša iepakošana ir daļa no veiksmīgas sadarbības. Esam sagatavojuši noderīgus padomus, kas palīdzēs sagatavot sūtījumu drošai transportēšanai:

- Pareizs iepakojums ir tāds, kuru nesabojājot nav iespējams piekļūt un sabojāt iepakojumā esošās preces vai vērtības.
- Iepakojumam ir jāaizsargā arī vide no iepakojuma satura vai paša iepakojuma radītās bīstamības.
- Iepakojumam ir jābūt izturīgam un jāņem vērā transportēšanas veidu un ilgumu.
- Visām sūtāmajām precēm vai vērtībām jābūt ārējam iepakojumam (gofrēta kartona vai koka kastei, papīra aploksnei, plastmasas aploksnei / maisam, gofrēta kartona tūtai), ievērojot preces vai vērtības specifiskās īpašības. Rūpnīcas iepakojums nav uzskatāms par pienācīgu iepakojumu un nav piemērots transportēšanai.
- Lietojiet jaunu iepakojumu, jo lietots materiāls ne vienmēr ir pietiekami izturīgs.
- Iepakojumi tiks krauti viens uz otra, tāpēc katram iepakojumam jāiztur svars, kas ir 4-5 reizes lielāks par paša svaru, un zem šā spiediena netiktu bojāts.
- Ja vēlaties, lai preces oriģinālais iepakojums paliktu neskarts un uz tā netiktu veiktas pārsūtīšanas gaitā nepieciešamās atzīmes, iepakojiet preci iepakošanas materiāla papildu slānī. Iepakošanu var veikt arī radoši, kā iepakošanas materiālu izmantojot tapetes, polietilēna maisus un apavu kārbas. Svarīgi, lai iepakojums būtu izturīgs, neizjuktu, kā arī, lai uz tā varētu uzrakstīt saņēmēja un sūtītāja datus nepieciešamības gadījumā.
- Maksimālais viena iepakojuma svars nedrīkst būt lielāks par 30 kg;
- Standarta paliktņa (paletes) svars nepārsniedz 700 kg. Lielu gabarītu vai par 30 kg smagāki iepakojumi transportēšanai jānovieto uz paliktņiem vai tādā tarā, kura ļautu kraušanas darbiem izmantot parastu mehanizētu iekraušanas tehniku. Smagākās paletes ir jāsadala vairākās, lai nepārsniegtu šo svaru.
- Paletē vienam uz otra sakrautiem iepakojumiem jābūt stingriem, lai viens otru nesaspiestu un nenogāztos uz sāniem. Šajā nolūkā jāizmanto pietiekams daudzums elastīgas plēves / stiprināšanas lentes.

Nosūtitājs uzņemas pilnu atbildību par sūtījuma saturu, ja nav ievērots kāds no iepakošanas nosacījumiem, kā arī mums ir tiesības atteikties no pasūtījuma izpildes, ja sūtījuma iepakojums ir uzskatāms par nepieņemamu drošai transportēšanai.


 Paņemšana no Rīgas pilsētas un piegāde Latvijas teritorijā

Pakalpojuma pieteikšanas laiks ir līdz plkst.14:00, sūtījumu paņemšana līdz plkst. 18:00. Jūsu sūtījums Latvijas teritorijā tiks piegādāts nākošajā darba dienā laika posmā no plkst. 9:00 – 18:00.


Pasūtījumu piegādes nosacījumi un noformēšana

Katrs konkrētais pasūtījums tiek noformēts, aizpildot speciālu pasūtījuma formu, turpmāk tekstā “PASŪTĪJUMA FORMA”, kurā tiek veiktas atzīmes par Nosūtītāju, norādījumi par Adresātu, atzīmes par: kurjerservisa veidu, piegādes vietu, pasūtījuma svaru, maksātāju, maksāšanas veidu, iepakojumu skaitu, kravas svaru, pasūtījuma noformēšanas datumu un laiku.

To sūtījumu pārvadāšana, kuru kopējie 3 malu izmēri pārsniedz 210cm, vai vienas malas garums lielāks par 150cm, tiek tarificēta kā “lielgabarīta” un tiek piemērota 25% piemaksa. Šādā gadījumā Klientam ir jābrīdina Kurjers par šāda tipa kravu piesakot sūtījumu, kā arī piegādes laiks saskaņojams individuāli.

Nākamās dienas piegādēm Latvijas teritorijā tiek piemērota degvielas koeficienta piemaksa, kas katru mēnesi tiek atjaunota un atspoguļota mūsu mājas lapā www.cityexpress.lv sadaļā “Aktuāli”. 

Klients veic pasūtījumu elektroniski, aizpildot pasūtījuma formu Kurjera interneta mājas lapā www.cityexpress.lv, nosūtot elektroniskā pasta vēstulē vai telefoniski.

Ja pasūtījums pieteikts elektroniski, City Express, saņemot pasūtījumu, nekavējoties, bet ne vēlāk kā 15. min laikā nosūta Pasūtītājam apstiprinājumu, ka pasūtījums saņemts.


City Express tiesības un pienākumi

Kurjers veic sūtījumu pārvadājumu nekavējoties atkarībā no Pasūtītāja izvēlētā piegādes varianta. Darba izpildes (sūtījuma piegādes) ātrums un pakalpojuma cenas sūtījumu nogādei ir atspoguļotas sadaļā "Piegāžu pakalpojumi".

City Express apņemas nodot Pasūtītāja sūtījumu/kravu Adresātam pasūtījumā noteiktajā laikā, saņemot Adresāta parakstu uz Pasūtījuma formas vai elektroniskajā iekārtā, kā arī pēc Pasūtītāja pieprasījuma nosūtīt Pasūtītājam apstiprinājumu par piegādes veikšanu, saskaņā ar Pasūtītāja norādīto kontaktinformāciju. Adresāta paraksts uz Pasūtījuma formas vai elektroniskajā ierīcē apliecina, ka sūtījums ir piegādāts pilnā apjomā, nebojāts un pretenziju pret City Express nav. Ja Adresāts ir fiziska persona, tad City Express apņemas sūtījumu nodot personīgi adresātam. Citai personai sūtījums var tikt nodots tikai pēc saskaņošanas ar Pasūtītāju. Ja Adresāts ir juridiska persona, tad City Expresss apņemas sūtījumu nodot pasūtījumā norādītajai personai, bet, ja tāda nav konkrēti norādīta vai arī adresāts nav sasniedzams, tad jebkuram adresāta darba kolēģim pasūtījumā norādītajā adresē un uzņēmumā.

City Express:

  • apņemas izturēties pret Pasūtītāja sūtījumiem/kravām ar vislielāko rūpību, nepieļaujot to sabojāšanu vai pazaudēšanu;
  • neatbild par laicīgi un precīzi nenogādātiem sūtījumiem/kravām, ja Pasūtītājs ir sniedzis nepareizas vai nepietiekamas ziņas par Adresātu vai Adresāts nav sastopamPasūtītāja norādītajā adresē;
  • nav materiāli atbildīga persona un neatbild par Pasūtītāja sūtījumu/kravu saturu un mērķiem;
  • pieņem pārvadāšanai sūtījumus/kravas bez redzamiem ārējiem defektiem, transportēšanai, sūtījuma veidam un laika apstākļiem atbilstoši iepakotus. City Express var atteikties pārvadāt pasūtījumus, kuri ir neatbilstoši iepakoti, pamatojoties uz sūtījumu iepakošanas noteikumiem;
  • neatbild par sūtījuma/kravas satura defektiem, iztrūkumu vai neatbilstību dokumentos norādītajam; 
  • ir tiesības atteikt Pasūtītājam sniegt pakalpojumu, ja meteoroloģiskie apstākļi (viesuļvētra, sals, sniegputenis, spēcīgas lietusgāzes u.taml.) vai dabas un ekoloģiskās katastrofas (plūdi, indīgu vielu noplūde adresāta atrašanās vietā u.tml.) vai īpašas situācijas ceļu satiksmē (būtiski ceļu bojājumi, avārijas u.taml.) nepieļauj to izpildi;
  • ir tiesības vienpersoniski pieņemt lēmumu doties prom no adresāta, ja adresāts nav sasniedzams ilgāk par 15 min. klienta vainas dēļ, bet noteikti informējot par to Pasūtītāju.

Pasūtītāja pienākumi un tiesības

  • ir pienākums savlaicīgi, vismaz 30 minūtes iepriekš informēt City Express par pakalpojumu nepieciešamību, kā arī nekavējoties atsaukt pieteiktā pakalpojuma izpildi gadījumā, ja tas izrādās nevajadzīgs;
  • ir pienākums un atbildība sniegt City Express precīzas, patiesas un nepārprotamas ziņas par Adresāta atrašanās vietu, kā arī par citiem jautājumiem, kas iekļauti Pasūtījuma formā;
  • ir pienākums īpaši informēt City Express par nosūtītiem trausliem un viegli plīstošiem priekšmetiem;
  • ir jāievēro droši sūtījumu iepakošanas nosacījumi; 
  • nedrīkst izmantot City Express pakalpojumus narkotisku, toksisku, radioaktīvu vielu, sprāgstvielu un citu bīstamu vielu un priekšmetu pārvadāšanai;
  • uzņemas pilnu atbildību par City Express pārvadāšanai nodoto sūtījumu saturu un mērķi;
  • apņemas apmaksāt Kurjera iesniegtos rēķinus noteiktajā kārtībā un termiņos
  • apņemas segt City Express izmaksas, kā par veiktu piegādi, gadījumā, ja:
  1. Pasūtītājs ir norādījis nepareizu vai neeksistējošu Adresātu;
  2. Adresāts ir atteicies pieņemt Pasūtītāja sūtījumu vai Adresāts nav sastopams norādītajā adresē un nav iespējams sazināties ar Adresātu;
  3. Adresāts ir atteicies samaksāt City Express par piegādes veikšanu;
  4. Nav iespējams iekļūt Adresāta teritorijā un nav iespējams sazināties ar Adresātu, lai nodotu sūtījumu;
  5. Pasūtītājs nav savlaicīgi atsaucis pakalpojuma izpildi.

Atbildība.

  • City Express atbildības limits par sūtījuma/kravu bojājumu vai pazaudēšanu ir noteikts EUR 35,- (trīsdesmit pieci eiro 00 centi)
  • City Express pēc Pasūtītāja rakstiski izteiktas vēlmes var nodrošināt apdrošināšanu pilnā apmērā visiem Pasūtītāja sūtījumiem. Maksa par apdrošināšanas noformēšanu un uzturēšanu sastāda 1% no kopējās kravas vērtības. Iestājoties apdrošināšanas gadījumam, kompensācijas tiek aprēķinātas un izmaksātas Klientam saskaņā ar apdrošināšanas akciju sabiedrības “Balta” noteikumiem.
  • Ja Pasūtītājs neveic rēķinu apmaksu termiņā, City Express aprēķina un Pasūtītājam ir jāmaksā sods 0,1 % apmērā no neapmaksātās rēķina summas par katru maksājuma kavējuma dienu.
  • City Express nenes atbildību par zaudējumiem, kuri radušies no tām neatkarīgu apstākļu dēļ (ugunsgrēki, dabas stihijas, streiki, karadarbība u.c.).
  • City Express neatbild par sūtījuma bojājumiem un/vai iznīcināšanu un/vai pazaudēšanu nepārvaramas varas gadījumā. Par nepārvaramu varu uzskatāms stihiskas nelaimes, avārijas, katastrofas, epidēmijas, kara darbības, streiki, iekšējie nemieri, blokādes, varas un pārvaldes institūciju rīcība, jebkāda neparedzama ārkārtas situācija vai notikums, kas ir ārpus City Express kontroles un nav radušies to kļūdas vai nevērīgas rīcības rezultātā, kas kavē veikt sūtījuma piegādi un no kuriem nav bijis iespējams izvairīties, veicot pienācīgus piesardzības pasākumus (piemēram, ceļu satiksmes negadījumus, kuru izraisījusi trešā persona).

Bojāti un pazaudēti sūtījumi, pretenzijas iesniegšana un atlīdzība

Ja sūtījums ir bojāts, lūdzu, parakstieties par saņemšanu, bet obligāti uz kurjera lapas atzīmējiet, ka sūtījums ir bojāts. Ja Jūs parakstīsieties un neatzīmēsiet bojājumus, vēlāk Jums vairs  nebūs iespējas iesniegt pretenziju.

Lai iesniegtu pretenziju ir:

  • jāaizpilda pretenzijas forma;
  • jāiesniedz rēķins, kurš apliecina sūtījuma vērtību;
  • jāapraksta sūtījuma iepakojums, nofotografējiet to, ja sūtījums bojāts;
  • ja sūtījums ir bojāts: Vai vienības ir remontējamas un par kādu summu (EUR)? Vai kādas daļas ir lietojamas, un to vērtība (EUR)? 
  • jebkurus citus papildus dokumentus, ja tādi ir un ja tie var palīdzēt izvērtēt pretenziju;
  • jāsūta visi iepriekš minētie dokumenti uz City Express juridisko adresi. Lai pretenzijas izskatīšana noritētu ātrāk, lūgums nosūtīt visus dokumentus arī uz  e-pastu: Šī e-pasta adrese ir aizsargāta no mēstuļu robotiem. Pārlūkprogrammai ir jābūt ieslēgtam JavaScript atbalstam, lai varētu to apskatīt., e-pastā uzrādot nosaukumu „Pretenzijas pieteikums”.

Pretenzijas par pazudušu vai bojātu sūtījumu iesniegšanas laiks:

Pretenzija par pazaudētu sūtījumu ir jāiesniedz 5 kalendāro dienu laikā pēc pazušanas fakta konstatēšanas. Pretenzija bojātai vai pazaudētai sūtījuma daļai ir jāiesniedz 5 kalendāro dienu laikā pēc sūtījuma saņemšanas.

Pretenzijas izskatīšanas laiks:

Nozares standarts, lai atrisinātu pretenziju, ir 8-12 nedēļas. City Express mērķis ir noslēgt jebkuru pretenziju 30 kalendāro dienu laikā.


Rīgā, 2022. gadā.